وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
اعلام همبستگی دبیرکل مجمع تقریب با شیخ الازهر
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۰۸:۰۸ 1188

اعلام همبستگی دبیرکل مجمع تقریب با شیخ الازهر

 دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اظهارات اخیر شیخ الازهر و تأکید ایشان بر ضرورت گفتگوهای اسلامی-اسلامی پیامی  صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام دکتر شهریاری به شرح زیر است:

جناب دکتر شیخ احمد الطیب
شیخ محترم الازهر 

بار دیگر صدای الازهر شریف از سوی شما سرور گرامی به گفتگوی اسلامی-اسلامی فراخواند و علمای شیعه و سنی را به گفتگو و از میان برداشتن عوامل تشنج اوضاع که از دورانهای تقرقه و فروپاشی و شکست در برابر هجوم به جهان اسلام به جای مانده، فرا خواند.
اعلام آمادگی شما برای میزبانی این گفتگو با حضور علما و بزرگان الازهر نشان دهنده جدیت شما در این موضوع  است و نشان از آن دارد  که قصد دارید  باصداقت و خلوص نیت و تقرب به خداوند به این اهداف برسید.
ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همواره حمایت خود را از نداهای تمدنی و پیشگامانه برای تألیف قلوب و فرا رفتن از عوامل تفرقه ملل و طایفه گری و اولویت دادن منافع امت بر منافع شخصی اعلام کرده ایم و امروز هم برای همبستگی با ندای شما و در اختیار قرار دادن کلیه امکانات خود در راستای موفقیت این طرح اعلام آمادگی می کنیم.
 خداوند گامهای شما را استوار و شما را حفظ گرداند، کلمه شما را بلند و پرچم الازهر شریف را مستدام دارد تا به اذن الهی در زیر سایه آن، عزت، کرامت و امنیت امت اسلام و غلبه بر صداهای کینه و تفرقه و تکفیر در سراسر قلمرو جهان اسلام محقق شود.

برادر شما 
دکتر حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر