وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بانوان اهل سنت هرمزگانی با قدرت پای کار انقلاب هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۸:۰۸ 459
عالیان در گفتگو با تقریب:

بانوان اهل سنت هرمزگانی با قدرت پای کار انقلاب هستند

عالیان از فرهیختگان و شاعران اهل سنت استان هرمزگان، بیان کرد: نظر به اینکه از استان هرمزگان با این مسافت بسیار برای حضور در برنامه های مجمع تقریب مذاهب اسلامی شرکت کرده ایم، حجت و حرفی برای تکریم حجاب و عفاف برای کسی نخواهد گذاشت.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، خانم عالیان از فرهیختگان و شاعران اهل سنت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ضمن شعرسرایی در وصف اهل بیت(ع) خاندان پیامبر اسلام(ع) در سومین همایش کشوری حجاب و عفاف فاطمی که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در شهر مقدس قم برگزار گردید، اظهار داشت: برای دومین بار است که به حرم حضرت معصومه(ص) مشرف می شدم، در این سفر یک سوغاتی خاص دریافت کردم و آن سرودن قطعه شعری در وصف بانوی کرامت خانوم حضرت معصومه(س) بود.

عالیان افزود: بنده قطعه شعری پیرامون حضرت امام حسین(ع) و حضرت فاطمه(س)  سروده ام، در این سفر نیز توفیق حاصل گردید و نصیبم یک قطعه شعر در وصف خانوم حضرت معصومه(س) شد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک بانوی اهل سنت از دیار هرمزگان و از کشور عزیز و پهناور ایران اسلامی چادرم را پوشیدم و با افتخار به حجاب خود در این مراسم باشکوه شرکت کردم.

این شاعر فرهیخته هرمزگانی، تصریح کرد: در استان هرمزگان بانوان توانمندی وجود دارند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند، در بخش های فرهنگی، ورزشی ،علمی ، هنری و بسیاری دیگر از زمینه های اجتماعی و فرهنگی استعدادهای بالقوه ای هستند که می توانند این توانایی ها را با استفاده از امکانات تشویقی به صورت بالفعل کرده و در مسائل گفته شده در کشور و جهان صاحب نام باشند.

وی با اشاره به حضور تعداد بسیار بانوان فرهیخته اهل سنت هرمزگانی که در این مراسم شرکت کردند، عنوان کرد: نظر به اینکه از استان هرمزگان با این مسافت بسیار برای حضور در برنامه های مجمع تقریب مذاهب اسلامی شرکت کرده ایم، حجت و حرفی برای تکریم حجاب و عفاف برای کسی نخواهد گذاشت.

وی ابراز داشت: جوانان اهل سنت خصوصا بانوان ما با قدرت در برنامه ها حضور پیدا می کنند که نشان از وحدت و تقریب و توجه به این امر مهم است.

ارسال نظر