وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی در نمایشگاه قرآن جلوه‌گر است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۰:۵۳ 1096
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی در نمایشگاه قرآن جلوه‌گر است

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری، بیان کرد: ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی در نمایشگاه قرآن بسیار جلوه‌گر است.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: من آن مقدار از نمایشگاه را که دیدم، ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی بسیار جلوه‌گر است. نمایشگاه واقعا دیدنی است و از همه کسانی که به هنرهای قرآنی علاقه‌مند هستند، دعوت می‌کنیم از نمایشگاه قرآن کریم بازدید کنند.

وی با اشاره به شروع به‌کار نمایشگاه قرآن بعد از شیوع کرونا، اظهار کرد: به‌هرحال دو سال است شیوع کرونا موجب کاهش رفت و آمدها و برگزاری نمایشگاه‌ها شده است. آغاز به‌کار دوباره چنین نمایشگاه‌هایی در جامعه تاثیرگذار است. امیدواریم با همین سبک و سیاق پیش برویم و کرونا برطرف شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: ما در کشور خودمان در حوزه تولید موفق هستیم و تولیدات خوبی داریم، اما متاسفانه در زمینه عرضه ضعیف هستیم. نمونه‌اش هم این است که مردم در نمایشگاه‌ها متوجه می‌شوند چه هنرهای دستی در زمینه‌های قرآنی داریم. اطلاع نداشتن از این موضوع ضعف ما در عرضه محصولات است.

وی ادامه داد: در همه دنیا نیمی از کار تولید و نیم دیگر عرضه است. متاسفانه سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه عرضه نداشته‌ایم. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای نشان دادن محصولات به مردم بسیار حائز اهمیت است.  

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

ارسال نظر