وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری: سی و ششمین کنفرانس وحدت با رویکردی جدید برگزار می شود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۵ 602
بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در هندوستان؛

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری: سی و ششمین کنفرانس وحدت با رویکردی جدید برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همراه مولوی اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی ضمن سفر به هندوستان از دفتر نمایندگی ولی فقیه در این کشور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری  دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همراه مولوی اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در سفر به هندوستان از دفتر نمایندگی ولی فقیه در این کشور بازدید کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس شورای عالی مجمع تقریب در این سفر ضمن دیدار با مسئولین فعال در شبه قاره هند به ارائه گزارشها، فعالیتها و اقدامات تقریبی صورت گرفته پرداختند.

حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ابتدای این نشست  از حجت‌الاسلام مهدی مهدوی پور نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان و همکاران وی در جهت اقدامات تقریبی و وحدتگرا قدردانی کرد.

وی در ادامه برای حاضرین نشست به تشریح مدل مفهومی امت اسلامی که در قالب یک کتابچه منتشر شده است، پرداخت.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی قرار است با رویکردی جدید برگزار شود و در همین راستا بیشتر تمرکز ما بر بستر فضای مجازی قرار دارد و به بیان سیاست ها و راهبردهای مجمع در دوران جدید پرداخته می‌شود.

در ادامه مولوی اسحاق مدنی در این دیدار با اشاره به اهتمام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مسئله تقریب و وحدت، گفت: در جمهوری اسلامی ایران تقریب و وحدت جزء موضوعاتی است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: علما باید در مواضع و بیانات خود دقت کافی داشته باشند که در جهت مخالف تقریب حرکت نکنند تا تلاش ها و اقداماتی که در این راه پر فراز و نشیب صورت گرفته است، از بین نرود.

مولوی مدنی در پایان تاکید کرد:  باید بدانیم اشخاصی که مواضع تند دارند به وحدت و تقریب ضربه می‌زنند.

ارسال نظر