وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دستمالچیان: سردار سلیمانی تئوری شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست داد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۱:۵۷ 1656
در وبینار«نقش شهید سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام»؛

دستمالچیان: سردار سلیمانی تئوری شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست داد

به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در اردن و لبنان در نشست علمی «نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام» در سی و چهارمین کنفرانس حدت اسلامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره بود، گفت: ایشان از مکتب امام راحل(ره) به وجود آمد و یک فرد خودساخته‌ای بود که توانست پشت استکبار را بر زمین بزند اما همین مرد در بین مردم فردی مخلص و خازع بود و همانند یک مالک اشتر زمان برای انقلاب و رهبری بود.
وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی بزرگترین طرح شوم استکبار را خنثی کرد و کاری کرد که درست برعکس خواست کشورهای غربی در خاورمیانه اهداف به پیش برود و این کشورها از جنوب لبنان تا باب‌المندب در اختیار مقاومت قرار گرفتند. این بزرگترین کاری بود که حاج قاسم در آخرین اقدامات جهادی خود انجام داد.
سفیر سابق ایران در اردن و لبنان ادامه داد: سردار شهید سلیمانی تئوری شکست‌ناپذیر رژیم صهیونیستی را شکست داد و طرح بزرگ صهیونیست که تحریک مسلمانان علیه یکدیگر بود را خنثی و تشکیلات اسلامی را راه‌اندازی کرد. در یمن انصارالله پشت طاغوت زمان را به خاک مالید. وقتی مکتب امام شاگردان مخلص و متقی را تربیت کند، آنها می‌توانند حتی تحولات منطقه را نیز جابه‌جا کنند. 
دستمالچیان تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های شخصی حاج قاسم سلیمانی اخلاص ایشان بود که بدون هیچ چشم‌داشتی در میدان مبارزه حضور داشته و هرگز دنیاگرا نبودند. اقدامات ایشان در عرصه نابودی رژیم صهیونیستی همواره موثر است و طرح تکفیری‌ها که برخی از کشورهای مرتجع عربی و آمریکا به دنبالش بودند را محو کرد. 
وی در پایان گفت: داعش به دنبال نابودی بشریت بود و می‌توان گفت حاج قاسم ناجی بشریت بود. آنها به هیچ‌کس رحم نمی‌کردند و این مکتب حاج قاسم بود که چهره آنها را برای جهانیان معرفی و جریان مقاومت را باید از این طریق شناخت و شکافت.

ارسال نظر