وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شهید سلیمانی باعث گسترش وحدت اسلامی شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۰۸:۲۸ 578
حجت الاسلام مدنی نژاد در گفتگو با تقریب:

شهید سلیمانی باعث گسترش وحدت اسلامی شد

حجت الاسلام المسلمین محسن مدنی نژاد مسئول ویکی وحدت پژوهشگاه مطالعاتی تقریبی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه اندیشه خبرگزاری تقریب اظهار داشت: ویژگی شاخص و خاص شهید سلیمانی این بود که ایشان از جهت تئوری اولاً یک نظریه پرداز واقعی در اتحاد جبهه مقاومت بودند و ثانیا از جنبه عملی یک فرد شاخص و عملگرا در اتحاد خارجی و بر روی زمین و میدان میان نیروهای جبهه مقاومت محسوب میشدند.

حجت الاسلام مدنی نژاد افزود: شهید سلیمانی تمام تجارب جنگ تحمیلی صدام علیه ایران را به همراه پشتیبانی معنوی و لجستیکی از مقاومت و جبهه مقاومت در سرتاسر گستره ی مقاومت اسلامی از عراق گرفته تا لبنان و سوریه و فلسطین و یمن و سایر جبهه‌ های مقاومت اسلامی را بر عهده داشتند.

مسئول ویکی وحدت پژوهشگاه مطالعاتی تقریبی تصریح کرد: در واقع شهید سپهبد قاسم سلیمانی  تجلي و نماد  یک مکتب بود و نمونه عینی اتحاد اسلامی و مقاومت را متجلی ساخت.

وی ادامه داد: ایشان هم در زمان حیات خود و هم در زمان شهادت خود و هم اکنون بعد از شهادتش باعث گسترش وحدت اسلامی میان جهان اسلام و و حتی میان همه آزادمردان جهان بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: شهید سلیمانی در نجات انسانیت و شرافت از چنگال تروریست‌های آمریکایی - انگلیسی داعش از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و شاهد این ادعا علاقه وافر آزادگان جهان و ملت‌های منطقه است که با چشمان خود شاهد جانفشانی ها و ایثارگری‌های وی و همرزمان شهیدش از جمله فرمانده بزرگ عراقی شهید ابومهدی المهندس بودند.

ارسال نظر