وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مناقب اهل بیت (ع) تا قیامت حفظ و بیان می‌شود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۳ 632
ماموستا بابایی

مناقب اهل بیت (ع) تا قیامت حفظ و بیان می‌شود

ماموستا بابایی با اشاره به روایاتی از کتب اهل سنت در بیان مناقب و فضائل امام علی(ع) گفت: در خطبه های نماز جمعه اهل سنت هم پیوسته شاهد هستیم که در کنار ذکر رسول خدا(ص) از فضایل اهل بیت(ع) از جمله امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا عزیز بابایی، امام جمعه اهل سنت مسجد صادقیه تهران در وبینار بین المللی مسئله غدیر از منظر مذاهب اسلامی که عصر امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این وبینار اظهار داشت: برگزاری این وبینار گام مهمی است و چه خوب است که در سایر شهرها هم برگزار می‌شود و علما در این جلسات با مباحثه و‌ گفت‌وگو ادب اختلاف را رعایت کنند.

ماموستا بابایی تصریح کرد:مجموعه ای از آیات و روایات تا قیامت جایگاه اهل بیت(ع) را به نسلهای بعد منتقل می‌کند و بیان می‌کند که ائمه اهل بیت (ع) همانند پیامبر(ص) هستند که کسی مانند آنها نخواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به روایاتی از کتب اهل سنت در بیان مناقب و فضائل امام علی(ع) گفت: در خطبه های نماز جمعه اهل سنت هم پیوسته شاهد هستیم که در کنار ذکر رسول خدا(ص) از فضایل اهل بیت(ع) از جمله امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یاد می‌شود.

ماموستا بابایی در پایان اشعاری از اقبال لاهوری پیرامون فضیلت امام علی (ع) را قرائت و آرزو کرد که ائمه (ع) تا زمان قیامت در تاریخ بدرخشند.

ارسال نظر