وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
پیام تسلیت دبیرکل مجمع تقریب درپی درگذشت «حسن بیتمز» عضو حزب سعادت ترکیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۰۸:۳۰ 240

پیام تسلیت دبیرکل مجمع تقریب درپی درگذشت «حسن بیتمز» عضو حزب سعادت ترکیه

حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیام های جداگانه درگذشت «حسن بیتمز» عضو حزب سعادت ترکیه را به رئیس این حزب و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری خطاب به «تمل کاراملا اوغلو» رئیس حزب سعادت ترکیه به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون 
جناب آقای تمل کاراملا اوغلو 
رئیس محترم حزب سعادت جمهوری ترکیه

سلام علیکم بماصبرتم فنعم عقبی الدار 

درگذشت مرحوم جناب آقای حسن بیتمز از اعضای بلند پایه حزب سعادت و نماینده محترم مجلس جمهوری ترکیه موجب تألم و تأثر شد، ایشان از منادیان وحدت و همبستگی اسلامی، انسانی بزرگوار و مؤمن و با انگیزه و پرتلاش بود و چه نیکو  در آخرین لحظات عمر شریف، جان خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و شهیدان غزه به جان آفرین تسلیم کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به ملت و دولتمردان ترکیه و نمایندگان محترم مجلس جمهوری ترکیه بویژه به خانواده محترم آن عزیز سفر کرده و جنابعالی، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم رحمت و غفران و رضوان الهی و برای جنابعالی و خانواده و دوستان و بستگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


دکتر شهریاری همچنین درگذشت حسن بیتمز را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون 
خانواده محترم مرحوم جناب آقای حسن بیتمز 

سلام علیکم بماصبرتم فنعم عقبی الدار 

درگذشت مرحوم جناب آقای حسن بیتمز از اعضای بلند پایه حزب سعادت و نماینده محترم مجلس جمهوری ترکیه موجب تألم و تاثر شد، ایشان از اعضای مجمع عمومی تقریب مذاهب اسلامی و از منادیان وحدت و همبستگی اسلامی، انسانی بزرگوار و مؤمن و با انگیزه و پرتلاش بود و چه نیکو  در آخرین لحظات عمر شریف، جان خود را در دفاع از مردم مظلوم  فلسطین و شهیدان غزه به جان آفرین تسلیم کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به ملت و دولت مردان ترکیه و نمایندگان محترم مجلس جمهوری ترکیه بویژه به شما خانواده محترم آن عزیز سفر کرده، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم رحمت و غفران و رضوان الهی و برای خانواده و دوستان و بستگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر